čtvrtek 31. května 2012

Svaly O_o


Jak mi je střídavě nedobře, má to jednu výhodu – mám plošší bříško :-P. Nesmějte se, pro mě je to velká věc :-). Jsem na sportovní škole, takže od rána do večera potkávám sportovce, když jim člověk nekouká do obličeje, tak je celkem často na co koukat. Jenom pár kluků se věnuje „kulturistice“, a pozná se to na nich, protože mají svaly jenom na koukání. Myslím si, že „užitkové“ svaly vypadají daleko líp, celkově mě to přitahuje víc. Stejně tak jako když člověk něco umí a ne to, kolik zvedne v posilovně (jo, a pak si na stěhování pozve stěhováky :-D). Navíc mám vyzkoušené, že během sportování se svaly ukazují rychleji a i tím, že se zároveň pálí tuk.
Na mě žádné svaly nikdy vidět nebyly, protože jsem byla tlustá. Teď tlustá tedy nejsem, ale stále mám tuku daleko víc než bych potřebovala. Bohužel ne z nedostatku pohybu, ale ze špatného stravování. Občas se mi daří jíst dobře, ale jakmile se zraním nebo se objeví nějaké jiné problémy, nálada mi klesne a dám si nějaké „zabijáky“. Nebo se přes den držím, ale večer mám jídelní orgie. A nebo přes den nejím a doháním to večer, protože na to mám konečně čas. Ono se jídlo špatně plánuje, když se má jíst cca 1,5 h před tréninkem. Když někdy cvičím ráno od 8. hodiny nebo 9. hodiny, musím vstát brzy, a to se mi ne vždy daří. Po tréninku hlad nemám, vím že musím jíst, tak do sebe něco dostanu, ale není to moc. Odpoledne další trénink… teď cvičíme večer, domů chodím kolem půl deváté, a dát si v tenhle čas večeři také není nic moc. Hlavně proto, že tady se těžko shání něco zdravého a lehkého – za přijatelnou cenu. Všechno plave v oleji, a i když je to vařené, nakonec je tam oleje také dost. Zdejší BBQ je prý pro tělo hodně špatné. A pokud tam oleje není moc, tak se to konzumuje studené, a z toho mě pak také často bolí žaludek. Zbývá ovoce a zelenina, ale z toho nemám pocit, že bych se najedla :-). Nejraději mám teď věci, které se pijí – polévky, vodu, čaje a různá pití. Někdy si do toho přidám proteinový prášek, prý je to prospěšné :-). A samozřejmě MELOUNY!!! :-) Máma tedy i ty žluté medové, zelené…
Jinak ale tedy ty části těla, které denně používám, už nějaké známky tréninku nesou. Nejvýraznější je to na předloktí, břiše (když mám dobrý den :-D), na zádech a samozřejmě na nohách. Tam mi svaly narostly v celkem krátké době. Na objem vypadají celkem podobně, trocha tuku mi také zmizela, ale pořád to jsou antické sloupy :-D. Budu teď víc trénovat delší sekce – to je neustálé běhání, změny pohybů, tak snad to pomůže :-).

2 komentáře:

  1. Můžeme si tě po příjezdu ošahat? :-D

    ...no, plzeňáci to udělají určitě bez ptaní :-D

    Jinak jak je tam všechno na oleji - to je fakt k zbláznění

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi v pořadníku, i když nevím, jestli na ostatní něco zbyde po tom, co mě rodiče pomuchlají na letišti :-DD

    OdpovědětVymazat