čtvrtek 31. května 2012

Čínské masáže


Tak já nevím… včera jsem byla na tuině, protože mě bolí záda, noha, krk… S krkem mi pomohli, to se mě ujal samotný šéf a prokřupal mi rameno. Zbytek byl stejný jako když jsem přišla. Na druhou stranu musím říct, že jsem dlouho neměla takhle krásně uvolněná a stehna mi také celkem proklepali. Přítel mi řekl, že hodinu po tuině můžu cvičit taiji, že to nevadí. No, tak jsem šla a co myslíte – krk se mi zase rozbolel :-D. Stejně jako předtím. A pak že taiji není namáhavé :-D.
Většinou mě pokaždé masíruje někdo jiný, takže pokaždé slyším: „Ty jo, ty máš ztuhlá stehna a lýtka!“ „Jeden bok máš výš než druhý!“ (to prý může za hodně mých obtíží :-) ) „Ramena se ti víc vtáčejí dovnitř!“ Někdy jim to už sama nahlásím, ať si ušetříme čas :-). Myslím, že by nám tam měli vést kartičky jako u doktora, kde se napíše, jak kdo na tom je. Masér do toho vždy jen jukne a je to jasné. Dobré tady je, že i když vás masíruje hubená slečna, stejně to pěkně bolí. Jednak se holky nezdají, mají fakt sílu a hlavně – vědí kde co zmáčknout.
Dnes mě ramena a záda bolí ještě víc než předtím. Chce to prý tak jeden dva dny, aby si to sedlo, tak uvidíme zítra. Noha je lepší, ale myslím že spíš proto, že se o ni víc starám a používám Yunnan Baiyao, čínský zázrak.
Žaludek mě stále dost trápí. Po každém jídle je mi víc nebo míň nevolno. Včera jsem si dala nudle a pak běžela na gramatiku (po schodech do 4. patra) a pak jsem myslela, že pojdu, břicho mě neskutečně tlačilo. Tak jsem se šla na chodbu projít, koupila jsem si kolu čističku a bylo trochu líp. Myslím, že to začalo minulý týden kvůli tomuhle proměnlivému počasí a teď to přetrvává, protože kvůli tréninkům jím hodně nepravidelně. Super ale je, že už máme levnější melouny, na to jsem se těšila strašně dlouho :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat