neděle 6. května 2012

100 kg!!! :-)


Jak jsem říkala, že jsem celý týden dost cvičila a ani nebyla unavená, tak to na mě padlo o víkendu :-). Tělo unavené nebylo, ale nějak uvnitř. Jako když si chcete něco přečíst a nedaří se vám zaostřit, takový pocit. V neděli jsem odpočívala, takže dnes už se cvičilo dobře, ale stejně se mi stále nějak nezaostřuje… :-/
Ráno vedle v tělocvičně trénovala Aurora se svým koučem a ještě jedním Číňanem. Jak mě zahlédla, přiběhla ke mně a objala mě :-D. A jestli nebudu cvičit s nimi. Omluvila jsem se z toho a cvičila sama, co jsem měla v plánu a celkem to šlo. Všechno se fakt hodně lepší, jenže i tak cvičím stále špatně, tak je ta radost tak nějak napůl.
Potom jsem ještě zašla do posilky, kam za mnou po chvíli dorazil Ya Qiang, aby mi pomohl se dřepy s činkou. Zatím nejvíc jsem zvedla 75 kg. A to jsem ještě šla do dřepu celkem rychle. Dnes jsem se poučila od Aurory a dolů jsem se snažila jít co nejpomaleji, nahoru vystřelit. Na zahřátí jsem si dala 60 kg a pak jsme pomalu přidávali. A přidávali…
A skončila jsem na 100 kg!!!!!!!!!!!!!! Zatím můj rekord!!!!
Dala jsem to 3x a na nohy půjde víc, ale potřebuji víc posílit břicho a záda. Po sprše jsem koukala, že mám přes celá ramena otlačenou činku :-D. No, mám strašnou radost!!! :-).

6 komentářů:

  1. To budou obdivné články, opět Tě vychváli až do nebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyy blaho, to si fakt neumim predstavit, smekam!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš tady tě všichni tak chválí. Tak to zas musím něčím vyvážít :-D ...na druhou stranu já teď nosím denně 120kg :-D

    OdpovědětVymazat
  4. :-) děkuju :-) až mi tady všechno zase pofrčí, jak má, tak se zase něčím pochlubím :-D

    OdpovědětVymazat