úterý 1. května 2012

Nyní je již potom :-)


"Anxiety is the gap between the NOW and the THEN. So if you are in the NOW, you can't be anxious, because your excitement flows immediately into ongoing spontaneous activity."
Bruce Lee
Mám moc ráda výroky Bruce Lee. Četla jsem, že hodně z jeho knih nese jeho poznámky, myšlenky, doplnění. A to bych si strašně ráda přečetla. Nezávisle na tom jsem s tím začala také. Když si něco čtu, ještě si k tomu hledám další informace nebo si naopak poznamenám, co mě při tom napadlo. Zpětně je hodně zajímavé si to přečíst. Člověk pak také vidí, kam se zase posunul. Sebezdokonalování mi přijde jako strašně důležitá a i zábavná věc. Je to jako pěstování lidské bonsaje :-).
Sama jsem hodně v poslední době přemýšlela, co budu dělat, až tady zakončím své studium, protože mě to občas trochu trýznilo. Nic není tak horké, jak se to uvaří a myslím si, že když člověk chce, tak se k tomu svému snu stejně nějak dopracuje – musí být ale trpělivý, přizpůsobivý (Neznamená, že když si řeknu, že budu učitelkou na ZŠ, tak se jí prostě musím stát a nic jiného neexistuje. Dá se učit i jinde, soukromě, stát se poradcem v nějaké firmě… to jen pro příklad) a věřit. Paolo Coelho v knize Rukověť bojovníka světla píše, že malá říčka, která pramení kdesi v horách musí překonat mnoho překážek, hodně se klikatit, spojit se s jinými řekami, až teprve poté se dostane až do moře. A já dodávám, že se tam nedostane celá a třeba už také ne s tím samým úmyslem jako na začátku.
Jsem teď ohledně svých cílů a plánů o hodně uvolněnější, opět mám ten samý pocit, který jsem měla, když jsem se hlásila na SŠ, bakaláře v ČR a magistra tady v Číně – prostě jsem věděla, že to tak bude. A bylo. A teď to cítím stejně :-). A dává mi to velkou chuť se do toho opřít :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat