čtvrtek 17. května 2012

Sanda rozhovor


Dnes byl můj velký den :-). Ve 14:45 jsme zavolali trenérovi školního sanda týmu, Chen Yang Sheng((陈养胜), abychom se připomněli, že se přijdeme podívat na jejich trénink. Den předtím jsem totiž od YouYou dostala přesné instrukce: 1) zavolat před tréninkem, 2) přijít v 15 hodin, 3) nenarušovat trénink :-).
Trénují ve třetím patře tam, kde předtím probíhaly i naše školní sanda tréninky. Když jsme dorazili, ještě se nic nedělo, což mě trochu překvapilo, protože týmové tréninky všech sportů startují ve 14:30. Trenér tam seděl ještě s dvěma muži, tak jsme si sedli a čekali. Dozvěděla jsem se, že ženský tým má jiný program – asi posilovnu, ale těžko říct, holky mají svého trenéra. To byla trochu škoda, protože jsem se chtěla poptat i na pár ženských věcí :-). Po samostatném zahřání u pytlů dal trenér instrukce a začali makat. Ještě je upozornil, aby jeli pěkně, protože jsem si je přišla vyfotit. Byl tam i můj spolužák, a musím říct, že jak vypadal na hodinách líný, tak tady jel skvěle :-). Trenér mi ukázal jejich dvě chlouby – dva světové šampiony. Ale těch „chloub“ tam bylo o dost víc, řekla bych :-D. Bylo fakt na co koukat, až jsem občas zapomínala fotit :-D. Jeli pěkné techniky a v jejich podání to všechno vypadalo tak lehce, jednoduše a hlavně naprosto přirozeně. Můj spolužák byl legrační, protože na černých trenýrkách měl červený suspenzor a z dálky to vypadalo jako srdíčko :-). Po focení jsme si s trenérem sedli a povídali. Moc ochotně odpovídal na všechny moje otázky. Pokládala jsem je jednoduše, takže mi všechno rozuměl. Se mnou to bylo horší, ale takových 75 % jsem rozuměla. Odpovědi byly fakt dlouhé a obsáhlé. Sám je bývalým čínským šampionem, na SUS je trenérem již dlouhou dobu a od roku 2006 působí jako trenér čínské státní reprezentace, takže má veliké zkušenosti a může porovnávat.
Už také vím, co tady dělá ten nový Korejec, který mě od začátku sám od sebe zdraví a propichuje očima – trénuje sandu :-).
Navíc se ukázalo, že trenér Chen má velice dobré vztahy s mým vedoucím, Zhu Dongem. Na tabuli před tělocvičnou mají zaznamenané svoje úspěchy. YouYou tam má pěknou řádku titulů. Právě ten jeden jejich šampion zvítězil loňský rok na mistrovství světa v Ankaře. Zajímavé je, že strašně jejich holek teď vyhrává soutěže. Byly tam fotky asi šesti nebo sedmi holek, a každá v roce 2011 ve své kategorii vyhrála. Takže Šanghaj je celkem drsná. Nakonec jsme se s trenérem vyfotili, sám mi nabídl pravici, tak jsme se vyfotili ještě jednou a šlo se :-). Takže se povedlo, teď už to jen všechno sepsat :-).
SANDA RULEZ :-)

4 komentáře:

  1. No Kacko z tebe se stava moooc velka reporterka :-)jsi dobra,ze rozumis a muzes s nimi vest rozhovor-parada

    OdpovědětVymazat
  2. Napsali jsme Ti komentář, ale zapomněl jsem se odhlásit a tak to vypadá, že chváliš sama sebe. No to je taky někdy potřeba, když tě nepochválí někdo jinej.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, samochvála smrdí, už tady větrám :-D

    OdpovědětVymazat