čtvrtek 20. září 2012

Zase zraněná :-)


Cvičební objem postupně navyšuji. Problém je, že teď to byl druhý týden. Pokud první týden bolel, tak druhý týden je peklo, na to jsem zapomněla, takže mě čekalo nepříjemné překvapení, které mě trochu vykolejilo. Měla jsem namožené pravé stehno z vnější strany, takže to prostě nešlo protáhnout. Opět se mi ozvalo pravé tříslo, které před prázdninami bylo v pohodě. Pobyt doma byl super pro mou hlavu, ale pro mé tělo to ve většině ohledech dobré nebylo. Věřím ale, že pokud se mi nic nestane, do měsíce bych měla být opět v pořádku. Nejhorší je, že se ve vlastním těle stále ještě tak úplně nevyznám. Neštve mě ani tak to, že se mi něco děje, ale spíš to, že si nejsem jistá, co s tím. Ve středu dopoledne jsem trénovala sama jako normálně. Odpoledne jsem šla na taiji. První hodina v pohodě. Když jsme jeli 56ku potřetí, tak to najednou nešlo. Při stoji na pravé noze jsem prostě nedokázala jít níž. Ukrutná bolest. Tak jsem si tu sestavu docvičila v hodně vysokých postojích (kopy ale problém nedělaly) a rovnou se vypravila na masáž. Cestou jsem potkala ještě Alfíka (Ital) den předtím si při fotbale pochroumal koleno a nemůže teď trénovat. Tak jsem ho vzala s sebou, aby se mu na to podívali.
Na starost si mě vzal kluk-masér, ale jak zjistil, kde mě to bolí, zčervenal a šel zavolat kolegyni s tím, že by to bylo asi trapné pro nás oba… :-D Stydliví Číňané, ach jo :-). Samozřejmě se zase všichni divili, že mám levou kyčel výš než pravou. A zase se mě snažili přesvědčit, že mám problém s pravým kolenem. Přítel mi spíš tvrdí, že s kolenem to má trochu spojitost, ale je v pořádku. To si také myslím, protože mě bolelo jen 14 dní před dvěma lety, když jsem tady začala skákat a pak po cvicích, které mi naordinoval Cai Si Wu, je to v pořádku. Masáž tady je přínosná hlavně v tom, že umí skvěle uvolnit svaly. Že to strašně bolí je už věc druhá. Na závěr mě ještě prokřupali a hotovo. Maličko se to zlepšilo, to jsem vůbec nečekala. Ital na mě čekal, tak jsme poklábosili a šla jsem se navečeřet. Měli mě na stole totiž skoro hodinu.
Minulý týden se u mě na pokoji zastavil čínský James – to je ten, který je do mě beznadějně zamilovaný již asi rok a půl. Je to blázen nejen proto. Půl roku byl v Americe – pracoval Disney parku, pak ale utekl a cestoval po Státech. Tady na univerzitě neudělal zkoušky, takže nemohl dokončit svůj obor. Teď má nabídku dobré práce (ve věznici :-D), ale chtějí po něm diplom, který nemá. Tak si ho zfalšoval. Maminka ví, že nedokončil, otec to neví. A kdyby věděl, těžko říct, jestli by to James vůbec přežil. Kromě nějakých yunnanských vyhlášených sladkostí mi přinesli i Yunnan baiyao – čínský medicínský zázrak na podlitiny, podvrtnuté nohy, natažené svaly… Od včerejška to zase používám a ta noha se mi výrazně zlepšila. Včera pro mě bylo vyjít schody hodně bolestivé. Dnes to stále cítím, ale už mě to tolik neomezuje. Mám teorii, že jak jsem měla u nohu ze všech stran hodně namoženou, víc se mi zapojovala ta část svalu, která se mi teď natáhla. Na tříslo mi před létem dobře působilo teplo, strečink a posilování, tak doufám, že to tak bude i tentokrát. Jen to musím vyléčit do zimy, protože zimy tady jsou kruté, i když ne tak studené jako v Rusku…

Žádné komentáře:

Okomentovat