středa 4. dubna 2012

Výkyvy ve cvičení

V pondělí mi to dobře skákalo, protože jsem byla odpočatá (kvůli kotníku skoro týden žádná moderna a taiji nenáročné na stehna) a daří se mi víc uvolnit. Motýlka jsem měla hezky vysoko, a to i s kopím. Bailian se dařil na 540°, sice ne do mabu, ale nemůže jít všechno hned. XFJ samozřejmě stále nejde. No, cítila jsem se prostě nabušená. Jediná negativní věc byla, že jsem si zlomila další meč. V neděli dostanu nový (ten si už zaplatím :-) ).
Zato ve středu to nestálo za nic, dokonce jsem se zeptala trenéra, jestli by nebylo lepší, abych se vrátila na kolej. Řekl, že samozřejmě můžu, ale není to poprvé ani naposledy, co se mi tohle děje a musím se s tím naučit pracovat. Takže jsem to přetrpěla až do konce a nakonec jsem něco i udělala. Na normálním koberci to trochu víc klouže a to mě taky trochu vykolejilo. Jednou se mi zadní podmet rozjel do provazu a mabu do rozštěpu – a protože ten mám špatný, chvíli mi trvalo, než jsem se posbírala ze země :-D. Zdá se, že trenér našel dobrý způsob, jak se mnou pracovat a jde to tedy i ve chvílích, kdy bych nejraději zbraň hodila do kouta a šla si koupit čokoládu :-). Navíc, kotník mi drží, dnes jsem ho netejpovala a jako kdyby se mi nic nestalo. Zítra jdu zase cvičit, tak jsem zvědavá, jestli to bude dobrý den nebo den blbec. Tohle fakt nevím do chvíle, než začnu se základními pohyby, protože u protahování jsem si už zvykla, že jsem prostě tuhá. Cai se mi jednou, když jsem se protahovala v provazu, smál, jak jsem zatuhlá. Řekla jsem mu, že se teprve začínám protahovat a chtěla bych vidět jeho takhle na začátku. S úsměvem skočil do dokonalého provazu, mrknul na mě a odešel. Další den mi zase řekl, že protahování jde lépe mladým lidem, že si z toho nemám dělat hlavu. Takže jsem stará? Na tohle už fakt jo…
Jak se vám mění cvičení (čehokoliv) v průběhu týdne?

1 komentář: