sobota 21. dubna 2012

Káťa dělá chytrou - část II. :-)

Jiné to bylo ve škole, kde jsem občas měla tu nepohyblivou kuličku na talíři. Na druhou stranu jsme na prvním stupni ZŠ ještě nebyli tak „zkažení“, víc jsme drželi při sobě. Šlo spíš o to, že jsem byla nespokojená, když jsem se sama srovnávala s ostatními. Místo tloušťky si spíš zasedli na moje odstáté uši (na které mě v Číně nikdo neupozornil, tady je to symbolem štěstí, podívejte se na sošky Buddhy :-P). Tady mi pomohla ale jiná všestrannost. Byla jsem chytrá, ve škole mi to šlo, samé jedničky. Ale nikdy mě neoznačili za šprta, protože jsem byla kamarádská. To nás všechny překvapilo pak také na střední, na Obchodní akademii, kam s námi chodila Sara, která za celé čtyři roky dostala možná jen jednu dvojku z nějakého menšího testu. Ale všichni jsme ji měli moc rádi, protože to byla prostě fajn holka. Takže nejen sportovní všestrannost, ale všestranná osobnost. Když pak dítě povyroste, samo si může vybrat, co ho nejvíc baví, co si myslí, že mu víc jde, co by chtělo dělat. Má z čeho vybírat, protože má základy. A nemusí se bát, že nezačalo tak brzy jako ostatní.

Žádné komentáře:

Okomentovat