středa 11. dubna 2012

Skvělý trénink :-)

Ještě napsat jednu esej, s tím mi doufám, někdo pomůže. A příští týden mi začíná poslední předmět (z ekonomické fakulty) a tím moje trápení tady končí. Tedy, omezuje se jen na diplomku, kterou mi učitel stále ještě neschválil.
Takže udržovat se v bdělém stavu bylo dnes obzvlášť těžké. Po večeři jsem chvíli odpočívala a pak se vrátila do tělocvičny, kde jsem měla od 18:30 cvičit s Du Hui. Ze začátku jsem byla zase dost nervózní, protože ona je dost přísná. Špatně se mi tedy při základních kopech dýchalo. Stále ještě nemám nový meč, tak jsme se soustředily hlavně na skoky.

Tahle holka má skvělý systém a ničím se nepáře. S ní člověk prostě nemá pocit, že něco nezvládne, že na něco nemá. Po kopech jsem se cítila dost špatně, protože jsem byla strašně pomalá a ufuněná. Začaly jsme s různými nácviky na bailian. Obtížnost se pomalu stupňovala. A najednou se mi dařilo skákat bailian 540° (bez mabu) a tak 450° do mabu (s pořádným žuchnutím :-D). A také poprvé s mečem :-).
XFJ je stále špatné, ale o dost se to zlepšilo. Myslím však, že víc jak 360° nikdy v životě neskočím :-D. Nevadí, jedno kolečko stačí :-). V povinné sestavě je to do provazu a chci to umět, tak jsem po sérii XFJ skoků jela cviky na provaz. Nezapomněla mi připomenout, ž jsem děsně ztuhlá. To si asi nepamatuje, jak ztuhlá jsem byla v lednu :-). Myslím, že i do toho provazu to půjde. Už mi to dnes šlo do lehčího levého gong bu – předstupeň na provaz. Snad si nic nenatrhnu :-D.
Myslím i, že jsem se rozhodla, jakou sestavu budu pilovat, potažmo s jakou budu soutěžit. Opravdu to chce vybrat už teď. Na závěr jsem posilovala nohy a Du Hui se mnou hodně povídala. Byla moc hodná, poradila mi s protahováním a dodala kuráž s tím, že nejsem ještě stará, jen to chce často a hodně – a prý to půjde rychle. No, rychle to nepůjde, ale snad se to zlepší.
Musím říct, že jsem strašně unavená. Konečně fakt ale svaly a ne tak, jak jsem bývala unavená předtím. Tahle únava je příjemná. Takže: 加油加油!!! (přidáme trochu oleje :-D)

Žádné komentáře:

Okomentovat