pondělí 16. dubna 2012

Nové školní hodiny

Mám nový meč, ještě jsem si přilepila na rukojeť to, čím si tenisté/badmintonisté obmotávají rakety – je to měkčí a mělo by to víc sát pot, protože tahle páska je promakanější, má tam malé dirky a kdo ví, co ještě :-D. Také nebyla nejlevnější. Jak je meč ale fungl nový, tak vydrží snad dlouho. Lámala jsem starší už použité čepele, které byly trochu ohnuté nebo nakřápnuté. Nemám rukojeť zatím tak uvolněnou jako u starého meče, tak je to trochu nezvyk. Ale je dobře vyvážený, takže i když je delší a i těžší, ve výsledku působí lehčeji než mé staré meče.
Jo a k té hodině, kterou jsem měla dnes odpoledne. Je to kombinace chemie, biochemie a biologie. Zkoušku z toho si nedovedu představit. To určitě nebude psaní esejí a podobně jako na předmětech od wushu katedry. Ne že bych o tom nic nevěděla, co jsem tady jsem se už trochu vzdělala, ale rozhodně ne v čínštině. Oni mají na všechno svá vlastní slova – hormon, enzym, estrogen… na to zapomeňte, všechno hezky po čínsku. Učitelka působila sympaticky a sice jsem moc nerozuměla, ale bylo to zajímavé a pro sportovce/trenéry užitečné – konečně nějaká pořádná hodina. Kamarád mi občas něco dovysvětlil, tak jsem se chytala. Ale – nevím, jestli projdu :-(. Shodou okolností jsem se nedávno skamarádila s Číňankou a Číňanem, kteří tady studují kineziologii, tak snad i pomůžou, když bude potřeba :-). Mám z toho dost nahnáno. I kdybych se naučila napsat pár z těch mnoha znaků, které patří k dané slovní zásobě, tak prostě nedokážu vyplnit test tak, abych prošla. A tohle je povinná hodina. Navíc v úterý mám hodinu z eko. katedry, to znamená dvě úplně jiné slovní zásoby. Tam snad ukecám typ testu, který by mi vyhovoval. V téhle druhé půlce semestru na mě prosím hodně myslete... Ve studiu přituhlo a ze cvičení mě všechno bolí…

2 komentáře:

  1. To vis,ze na tebe budeme myslet a drzet pesti.Tak at ti to zdarne dopadne a pak prijdou zaslouzene prazdniny doma...po 2 letech :D

    OdpovědětVymazat