úterý 10. dubna 2012

Úterní únava

Ovlivněná zmíněným videi a novým nadšením, že teď „jenom stačí být pružnější“, jsem se do toho v úterý dala. Dopřála jsem si dostatek spánku, vstala až v devět a po obědě jsem šla běhat. Po 20 min už jsem byla vyplivnutá, a protože mě ten den čekalo ještě hodně, tak jsem to zabalila, trochu se protáhla, převlékla se a přešla do wushu tělocvičny.

Pustila jsem si hudbu hodně nahlas a začala jsem se protahovat. Samozřejmě to bolelo jako vždy, ale po tom běhu to šlo lépe a při přímých kopech se mi noha zastavovala až o hrudník, to jsem koukala jako blázen :-). Tak tohle bychom měli, teď musím vykoumat, jak se kopat do čela :-D. Záda mě stále zlobí, chvíli jsem uvažovala, jestli pokračovat v cvicích na záda, ale nechala jsem toho. Skoky šly dobře. Motýlka mám už výš, a jak jsem koukala na ostatní, někteří jsou stejně nízko jako já a stejně to zvládnou skákat s přetočením, tak už asi také nastal můj čas :-). Rozbolel se mi přitom ale ten levý kotník. Tejpování na zpocené kůži nedrží, tak jsem to doskákala už jen lehce a přešla na kopí. Vynechala jsem ten pohyb, při kterém jsem si minule pošramotila záda a trénovala jiné úseky. Ke konci jsem pak posilovala břicho a záda. Břicho bylo v pohodě, ale záda jsem cítila už po 20 opakováních. Po sérii neležím na zemi jako předtím, ale zvednu se a opakuji pohyby ze sestavy. A pak rovnou zase posiluji. Takhle se mi líp dýchá a nezatuhnu. Odcvičila jsem si to všechno dřív, tak jsem přešla na taiji a měla jsem tak pauzu 30 min. 30 min, to jsou tři banáni :-). Původně jsem si jeden chtěla nechat po taiji, ale nějak to nešlo :-D. Jo, udělala jsem zkušenost, že instatní nudle mi vůbec nic nedávají. Do hodiny mám strašný hlad. Takže hromada prázdných kalorií a tělu škodlivých věcí k ničemu.
Před taiji jsem se pořádně protáhla a pokračovala podle svého plánu. Na zahřátí yangovou čtyřicítku a wu sestavu (abych je nezapomněla). A pak jsme se dlouho věnovali 56ce, kterou učitel teď zase víc učí. Jak jsem byla uvolněnější, šlo mi to v nižších postojích, takže jsem byla úplně vyplivnutá už na začátku. Holky se mě ptaly jak to, že jsem tak zpocená a unavená. Tak jsem vysvětlila, že jsem tam už od 11:30 (bylo 15h). Unavená jsem nebyla, cítila jsem se hodně roztěkaná, plná energie. Jen jsem potřebovala trochu protřepat nohy. Ke konci sestavy u mě byl učitel a opravoval mi pohyby. Ten konečný pohyb jsem už nedala. Ztratila stabilitu a vzdala to s tím, že jsem strašně unavená. Učitel se smál a odešel. Pak se ale zase vrátil a vysvětlil mi, že musím prostě stále cvičit a nějak vykoumat, jak tu sestavu dokončit, i když mám pocit, že to prostě nejde. A dal mi nějaké tipy. Vůbec mi ten den dost pomáhal. A to mě nakoplo. S kamarádkou jsem se mezi sestavami protahovala a pak ji poprosila, aby mě naučila, jak se zvednout z toho taiji překážkového sedu. Když koukám na ostatní, tak to vypadá jako hračka. Pamatuju si na Péťu, když jsem ji viděla u nás na taiji soutěži – také strašně lehce, plynule. No, a sranda to bohužel není. Pokaždé jsem myslela, že vypustím duši, navíc krok byl strašně dlouhý. Potom se u mě objevil učitel s jedním pánem, který mi to zkritizoval s tím, že nemám dost síly. Učitel také něco řekl o síle, a když se otáčel, tak jsem se stihla ještě zeptat, jestli je to tedy problém síly v nohách. Odpověděl, že ne. Pořádně mi všechno vysvětlil, několikrát ukázal, opravil mi to. Takže už tomu rozumím. A v čem že je problém? Zase ve flexibilitě. Moje stará místa – kyčle a kotníky. Pokoušela jsem se o to hodněkrát, pak jsem se chtěla tedy půl hodinu protahovat v rozštěpu, ale nemám takovou výdrž, nepříjemně to bolelo. Učitel pak ještě učil 56ku, tak jsem se k nim přidala a ještě jednou si to zacvičila. A pak už jsem měla hotovo, víc jsem věděla, že nezvládnu, aniž bych se neoddělala na několik dní dopředu :-D. Byla jsem strašně unavená a sníst večeři mi trvalo strašně dlouho. Čekat, než mi vypere pračka (dostali jsme dvě nové!!! :-) ) bylo mučení. Hned jak jsem pověsila prádlo, tak jsem zalehla = 20:00 :-D. A vstala opět v devět dopoledne s pocitem, že bych potřebovala ještě jednou tolik. Jsem celá ztuhlá a ztěžklá. A to dnes po taiji, v 18:30 mám trénink s Du Hui, po které chci hlavně skoky a nový meč. To nevím, jak půjde, zkusím po taiji jít ještě běhat, snad to pomůže. To ale nevím, kdy budu večeřet :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat