neděle 22. dubna 2012

Poděkování

Chtěla bych moc poděkovat za všechny komentáře, vzkazy, podněty, odkazy, online klábosení. Dělá mi to velkou radost. A dělá mi už radost i kritika, pokud je konstruktivní – jo, zapracovala jsem na sobě :-). Nechci totiž jen psát stohy vlastních blábolů, chci aby to bylo interaktivnější, aby nás to někam posunulo, donutilo se zamyslet – proto jsem ráda za zpětnou vazbu, kterou od vás dostávám, prosím pokračujte :-).
Podpory si hodně vážím i proto, že jak jsem řekla, dělám teď věci, kterým jsem se předtím nevěnovala, které mě unavují, které mě bolí, které mě znejišťují. Jsem tady stále jako na prázdninách, ale i tak mám věcí až nad hlavu.
Moc tedy všem děkuji a začátkem července se uvidíme, protože KÁŤA JEDE NA PRÁZDNINY DOMŮŮŮŮŮ :-). Není to jako Sedm let v Tibetu, ale i ty dva roky stačí :-).

5 komentářů: