sobota 24. března 2012

Filmy

Že tom, jsem byla prvních pár měsíců nového roku vyřízená, svědčí i to, že jsem viděla víc filmů než za celý minulý rok tady :-D. Jo, měla bych číst knihy a vzdělávat se. Ale když jsem se večer vrátila unavená domů, nechtělo se mi nic. Navíc, jak tady všichni hlavně cvičí nebo sedí v knihovně, moc zábavy mimo s nimi také není. Tím neříkám, že když jsme spolu, že se nebavíme nebo občas nesmějeme a tak, ale cizinci tenhle objem prostě nestačí. A zajít si jednou týdně s přítelem někam ven mě nenasytí na celý další týden. Zvlášť mě, jsem někdy strašně ukecaná. Takže jsem večer často koukala na filmy, občas při tom ale i studuji čínštinu, aby se neřeklo :-) :
Muži, kteří nenávidí ženy – celou dobu jsem měla nepříjemný pocit, film to byl zajímavý, ale byla jsem ráda, když už to skončilo :-/
Žena v černém – trochu jsem se lekla jenom jednou, jinak mi to přišlo celé dost bezbarvé (a ne proto, že tam nebylo dobré počasí :-) ), nenadchlo mě to kromě závěru, který až na to shledání nebyl až tak typicky americkým :-)
Jíst, meditovat, milovat – z toho se stal můj oblíbený film. Julia je krásná, Bardem je stále sexy, i když má kůži na obličeji víc vytahanou :-). Oslovilo mě to i tím, že jsem měla podobné pocity, došla jsem k podobným závěrům. A prostě to funguje, i když je to trochu naivní.
Vicky Cristina Barcelona a Všichni říkají: Miluji tě (Woody Allen) se mi líbily moc.
Snowflower and the secret fan, na příběh dvou čínských kamarádek (jedna z hereček je Číňanka, jedna z Jižní Koree), kde má menší roli i můj oblíbený Hugh Jackman, se podívejte. Prolíná se tam starověká Čína s tou moderní, a ta je v Šanghaji :-). Natočili to podle stejnojmenné knihy od Lisy See.
Noc hrůzy a Ruka zabiják jsou super sranda relax :-)
Reign of Assassins – s mou oblíbenou Michelle Yeoh, krásný příběh, který jsem viděla už několikrát :-)
Je toho mnohem víc, vzpomněla jsem si teď na tyhle, protože se mě teď to týká trochu víc než jiné filmy. Často teď postupuji tak, že si vezmu jednoho herce a vybírám z toho, co natočil, ne všechno najdu :-/.
Budu ráda za nějaké filmové tipy pro unavené večery ve dvou – já a moje PC :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat