středa 10. října 2012

Na co koukám



Austrálie
Viděla jsem to na 4x, vždy u jídla. Je to strašlivě dlouhý film. Když dohnali krávy do velké železné lodi, myslela jsem, že už bude konec. Ty jo, měli z toho udělat dva díly. I tři by z toho vyždímali. Jako třeba Spidermana. Nicol Kidmanová se mi strašně moc nelíbila a byla protivná. Naštěstí měla pár milých okamžiků. Jo a naprosto rozumím, proč nebyli nominovaní na Nejlepší filmový polibek roku :-). Mít před sebou tak krásného chlapa, jako je Hugh Jackman, tak… No, jsem ráda, že jsem to viděla, ale podruhé už to vidět nemusím.
Sběratelé kostí
V jednom díle, kde se mluvilo starobylém čínském rituálu, při kterém se pořádá svatba zemřelým, udělali Češi drobet botu (koukám na to s dabingem). „Tohle je [ji an].” “Co to je?” “To je čínský meč.” Aha… Neříkám, že všichni umí čínsky. Samozřejmě že je to 99% lidí jedno. Ale když už něco dělám, tak to udělám pořádně, ne?

Hungry Shark (hra do telefonu)
Prvně jsem Hladového žraloka hrála na Dannyho iPhonu a naprosto mě to dostalo. iPhonu navíc vydrží baterka déle než HTCčku, takže jsem tím někdy trávila i celé hodiny – a taky že jsem se stala rekordmankou :-). Máme někde i video, jak to prožívám :-). Teď jsem si stáhla první díl a je taky super – v Grónsku žeru tučňáky, u dna ty ryby s lampičkou, honí mě pilouni, žahají mě medúzy, jsou tam i ty nafukovací rybičky, u hladiny ptáci, plavci a tlusťoši na nafukovačkách…Zvuky jsou skvělé, hlášky taky. Když jsem vyčistila vody Grónska od delfínů, tak jsem dostala titul “Dophin friendly”, po tuňácích: “Tuna matata” :-). Tuhle hru prostě ŽERU!!! :-)

Miláček
Tyhle příběhy mám ráda, líbila se mi kniha od Stendhala Červený a černý, Miláčka od Maupassant jsem ještě nečetla. Tenhle film Robertovi sedl asi i díky těm dlouhým němým záběrům na jeho tvář, jak byl zvyklý z upírů :-).

Vraždy podle Jidáše
„Mluvit s vámi je jako čůrat proti větru…“ :-)
Sněhurka a lovec
Sice to disneyovský příběh o Sněhurce připomínalo jen trochu, ale líbilo se mi to moc. Královna byla skvělá, lovec byl chlapák, miluju jeho hlas… Možná se mi to tolik líbilo i proto, že jsme na to koukali u Debranny na jejím domácím kině, takže to byl hned jiný zážitek :-). No, určitě se na to zase někdy podívám, líbilo!

1 komentář:

  1. Nevím jestli znáš, ale doporučím Man from Earth, s českým názvem Pozemšťan. Jinak super film je Anděl smrti (Fallen) s D.Washington, Constantin s Keanu Reeves, Dogma (doporučeno od Pandy, Chibi 1+2 čínský velkofilm, Muž v ohni (Man on fire) taky Denzel, Irina Palm, Farinelli (spíš pro příznivce operní hudby, ale geniální. Skoro jako Amadeus).Jinak super je i Tahle země není pro starý, Carmen od Saury, Nebožtíci přejí lásce-úžasný romatický film s Jakem Lemonem. Mary and Max, Alfie-doporučuji nejdřívě vidět původní verzi s M.Cainem a pak novou s J.Law.Dobrá je mimochodem i Gattaca. Snad jsi z toho ještě něco neviděla :)

    OdpovědětVymazat