Austrálie
Viděla jsem to na 4x, vždy u
jídla. Je to strašlivě dlouhý film. Když dohnali krávy do velké železné lodi,
myslela jsem, že už bude konec. Ty jo, měli z toho udělat dva díly. I tři
by z toho vyždímali. Jako třeba Spidermana. Nicol Kidmanová se mi strašně
moc nelíbila a byla protivná. Naštěstí měla pár milých okamžiků. Jo a naprosto
rozumím, proč nebyli nominovaní na Nejlepší filmový polibek roku :-). Mít před
sebou tak krásného chlapa, jako je Hugh Jackman, tak… No, jsem ráda, že jsem to
viděla, ale podruhé už to vidět nemusím.
Sběratelé kostí
V jednom díle, kde se
mluvilo starobylém čínském rituálu, při kterém se pořádá svatba zemřelým,
udělali Češi drobet botu (koukám na to s dabingem). „Tohle je [ji an].” “Co to je?” “To je čínský
meč.” Aha… Neříkám, že všichni umí čínsky. Samozřejmě že je to 99% lidí jedno.
Ale když už něco dělám, tak to udělám pořádně, ne?
Hungry Shark (hra do telefonu)
Prvně jsem Hladového žraloka hrála na Dannyho
iPhonu a naprosto mě to dostalo. iPhonu navíc vydrží baterka déle než HTCčku,
takže jsem tím někdy trávila i celé hodiny – a taky že jsem se stala
rekordmankou :-). Máme někde i video, jak to prožívám :-). Teď jsem si stáhla
první díl a je taky super – v Grónsku žeru tučňáky, u dna ty ryby s lampičkou,
honí mě pilouni, žahají mě medúzy, jsou tam i ty nafukovací rybičky, u hladiny
ptáci, plavci a tlusťoši na nafukovačkách…Zvuky jsou skvělé, hlášky taky. Když
jsem vyčistila vody Grónska od delfínů, tak jsem dostala titul “Dophin friendly”,
po tuňácích: “Tuna matata” :-). Tuhle hru prostě ŽERU!!! :-)
Miláček
Tyhle příběhy mám ráda, líbila se mi kniha od
Stendhala Červený a černý, Miláčka od Maupassant jsem ještě nečetla. Tenhle
film Robertovi sedl asi i díky těm dlouhým němým záběrům na jeho tvář, jak byl
zvyklý z upírů :-).
Vraždy podle Jidáše
„Mluvit s vámi je jako čůrat
proti větru…“ :-)
Sněhurka a lovec
Sice to disneyovský příběh o
Sněhurce připomínalo jen trochu, ale líbilo se mi to moc. Královna byla skvělá,
lovec byl chlapák, miluju jeho hlas… Možná se mi to tolik líbilo i proto, že
jsme na to koukali u Debranny na jejím domácím kině, takže to byl hned jiný
zážitek :-). No, určitě se na to zase někdy podívám, líbilo!
Nevím jestli znáš, ale doporučím Man from Earth, s českým názvem Pozemšťan. Jinak super film je Anděl smrti (Fallen) s D.Washington, Constantin s Keanu Reeves, Dogma (doporučeno od Pandy, Chibi 1+2 čínský velkofilm, Muž v ohni (Man on fire) taky Denzel, Irina Palm, Farinelli (spíš pro příznivce operní hudby, ale geniální. Skoro jako Amadeus).Jinak super je i Tahle země není pro starý, Carmen od Saury, Nebožtíci přejí lásce-úžasný romatický film s Jakem Lemonem. Mary and Max, Alfie-doporučuji nejdřívě vidět původní verzi s M.Cainem a pak novou s J.Law.Dobrá je mimochodem i Gattaca. Snad jsi z toho ještě něco neviděla :)
OdpovědětVymazat