pátek 30. listopadu 2012

Videa pana Xie Ya Lei

Chvilku mi to tady funguje, tak sem dávám taiji videa mého taiji učitele, pana Xie Ye Lei:




6 komentářů:

  1. no je krutej o tom žádná...a má zabijácký fa li...ale mě osobně se stejně víc líbí mistrovo tai ji...

    btw teď už vim proč sem předtim žádný jeho videa nenašel když sem to hledal pod Xie Ya Lei a on se menuje Xie Ye Lei ;) jen taková poznámka ;) 谢业(Ye)雷...alespoň podle těch dvou videí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na těch videích je to bohužel napsáno špatně, na čínských stránkách je napsán jako 谢亚雷 (ya ne ye), a všichni mu tak také říkají.

      Vymazat
    2. v tom případě beru zpět...

      Vymazat
    3. no to jsou ta, co jsem na YT nasla! a jsou jese nejaka jina? btw obe jsou skvela, ale souhlas s notchnem, mistra jsme po ctvrt roce v cine poprve dnes videli na hodine a an cvicic JOOOO! :-) (na okraj-ma havrani vlas a par kilo dole a vypada o deset let mladsi:-)

      Vymazat
  2. Myslím, že jiná videa nejsou... :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak a je to tady, je to ostuda, spletla jsem se ve jméně svého učitele :-D. Nočník měl pravdu, je to Xie Ye Lei, nechápu, jak jsem k tomu přišla. Ale dějí se horší věci, tak si to opravte a promiňte mi nesprávnou informaci. V nejnovějším článku magazínu Fighter´s už to bude samozřejmě tak, jak to má být .-)

    OdpovědětVymazat