pátek 16. listopadu 2012

Káti videa



Tady je první video, jsem tam jenom kraťoučce, někde kolem 5. minuty 20. sekundy, asi. Natáčel to kamarád z oboru novinařiny. Není to moc zajímavé ani dobře udělané, ale aspoň si trochu prohlédnete naši univerzitu. Je to o nové studentce, která se na SUS zabydluje. A mimo jiné má kamarádku cizinku, se kterou hraje badminton… no, spíš si tak pinkají… :-)
http://v.youku.com/v_show/id_XNDcxMzU3MTgw.html
Tak už vím, jak to je, to wushu video, které jsme natáčeli, je jen pro wushu katedru. Další části univerzity mají své video, proto tam bylo tolik wushu :-)). Už se vám můžu i pochlubit, protože to pověsili na youku (čínská obdoba youtube). Moc se mi nesmějte, snažila jsem se dělat to, co mi řekli: zasněně se dívat na skupinku studentů cvičících taiji, jako kdybych wushu předtím nikdy neviděla… :-D Přede mnou samozřejmě nikdo necvičil, takže jsem vejrala kamsi a spolužáci zase vejrali na mě. A taiji? No jo, čeká mě ještě kus práce, aby to nebylo tak hranaté…
http://v.youku.com/v_show/id_XNDczNjYyMzQw.html

3 komentáře:

  1. Kato, ty ses normalne profi Hollywood! Jak tam mlzne sledujes ty idoly, ktere tusime v dali a pak to najednou sama das--to je uuzasny :D ne, celkove video sice trosku mozkovymyvani, ale vizualne pekny a ty ses bezvadna!

    OdpovědětVymazat
  2. btw, kamaradko cizinko, v tom prvnim videu mi to prijde (nerozumim jazykovemu doprovodu), ale ze ta hlavni slecna prave zadne kamarady nema (az na ten formalni zaver, kdy ji prijde navstivit ksiltovka). pokud je to zamer, ptam se, PROC? rpo me by to bylo docela odrazujici :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to tam! Strašně ti narostly vlasy..:) MD

    OdpovědětVymazat