pátek 8. června 2012

Zase jsem se nechala do něčeho uvrtat


K čemu že jsem se to nechala uvrtat?
To dnešní focení bylo až na pár detailů v pohodě. Kiki byl samozřejmě číslo jedna organizátor. Kdyby to bylo na něm, tak bychom tam na sluníčku tvrdli určitě i hodinu. Cestou na místo se snažil mluvit s Japoncem… asi si ještě nevšiml, že ho Japonec nemá vůbec rád :-D. Místo pózóvání jsme to měli spíš jako trénink, kdy nám vysvětloval, že to potřebuje mít wushu příchuť, a že tak a tak… takhle určitě ne, to cvičíš wushu? Náš japonec nevydržel v tixi ani pár sekund, aniž by se nekinklal, tak vlastně ani nevím. A to má za sebou bakalářské studium wushu. Ale člověk se nemůže divit, podívejte se na nás. V tixi sice vydržíme, ale zbytek také není žádná sláva. A co třeba náš Bílý drak, Robert… na toho se těším, až budeme trénovat changquan :-D. Základní wushu pohyby viděl jen jednou, když přišel na taiji :-D. Naše wushu póza pro focení mi přišla trochu divná, ale na druhou stranu, jak všechny zbraně směřovaly doprostřed, tak to může představovat i přátelství mezi všemi cizinci praktikující wushu, Wushu jedna rodina, že jo :-). Na závěr jsme se ještě vyfotili s Mirkem (kopí a meč). Když už nic jiného, tak ty fotky budou snad pěkné. Jo, a budeme v novinách :-).
Po focení jsem šla do tělocvičny – zacvičit si, než dorazí Aurora. Ale ta už tam byla, tak jsem se protáhla, zatímco si ona projížděla nové části meče. Jo, měsíc před soutěžemi si změnila půlku sestavy. Všechno jsme probraly, postěžovaly si, jak nás bolí tělo, jak jsou naši trenéři buď divní a nebo diktátoři… Když se mi nechce jít cvičit, tak si vždycky připomenu, co mi nedávno napsal Pedro (Brazílie): „Jak to, že se ti nechce, kdybych měl profi tělocvičnu pět minut od baráku a cvičil s trenérem, tak bych byl šťastný!“ Svatá pravda, takže na to vždy myslím a je to lepší :-). Pravdou ale je, že když tady byl, tak do tělocvičny moc nechodil, spíš chodil za holkama a do Mekáče :-D. Hodně jsme dnes mluvily o soutěžích. No a co myslíte? „No tak jo, jasně že spolu vyrazíme!“ A Aurora na to: „Ty jo, tak super, zjistím, kdy je další Mistrovství světa.“ Káťa: „To ses asi po…:-D“ Jenže ona to myslela vážně, to mě dostalo ještě víc :-D. Tak jsem situaci zachránila aspoň tím, že nejdříve půjdeme na menší soutěže, na rozjezd… A že teda jo :-D. S taiji soutěžemi nemám problém. A prý by bylo super, abych jela i kopí. Jo, to mi zrovna tak strašně jde. I když, stále lépe než meč s dlouhým střapcem, tam jsem jen o chlup lepší než naše Xena, one two three four and HOLD IT!!! :-D (http://www.youtube.com/watch?v=khHCDwpi4qk). Ještě že jedu domů, jinak by mě uvrtala do soutěže v červenci O_o. Můj plán je takový, že doteď jsem měla přípravné období na všechno a od nového semestru to už budu realizovat…
BTW, když tak zase koukám na Xenu s dlouhým střapcem… asi budu cvičit taky takhle… „now slowly… hold it… butterfly…“ :-D Ale nejede jít to špatně, paní…

Žádné komentáře:

Okomentovat