úterý 12. června 2012

Cvičební boty


Ale (Itálie) mi říkal, že nebyl zvyklý na koberec, který na té soutěži měli. Když se Auroře stalo podobné zranění kolene, bylo to podle trenéra proto, že na soutěži byla v ráži, najednou jí to kvůli tomu skákalo výš = jinak než na tréninku. Nebyla na to zvyklá a nepřizpůsobila tomu techniku. Takže není od věci si dopředu zjistit, jak vypadá soutěžní povrch ještě předtím, než začneme tam začneme soutěžit. Pokud cvičíte celou dobu na parketách a pak najednou přejdete na profi koberec, budete překvapení, jak vám to bude létat, a nesoustředíte se na dopad. Některé povrchy víc kloužou, některé naopak. Na normálním koberci udělám podmety v pohodě, na modrém mám trochu problém. Jednou se mi tam také dopad rozjel z mabu do rozštěpu, což zabolelo, protože rozštěp mám hodně špatný :-D. No a boty jsou také každé jiné. Na trénink jsou podle mě nejlepší klasické feiyue. Proč? Ve skutečnosti nejsou nejlepší, ale v porovnání cena X výdrž, vycházejí nejlépe. Při náročnějším tréninku vydrží tak měsíc. Za 30 yuanů. Super pekingské vydrží měsíce možná dva. Za 180 yuanů. Mám teď kromě feiyue ještě jedny (černé) se silnější podrážkou. Na taiji jsou skvělé a myslím, že vydrží fakt hodně dlouho. Na modernu je nenosím, protože podmet s nimi neotočím ani o 180° :-D. To je daň za vyšší a drsnější podrážku… Na soutěže jsou podle mě nejlepší ty pekingské se slabou podrážkou. Nejen že jsou pěkné, ale úžasně sedí. Jako kdybyste na nohou nic neměli, ale přitom dobře drží, podmety a jiná točení jdou jako po másle, výborně ohebné. Když nepočítám ty od Nike nebo Li-ning (které jsem nevyzkoušela, protože jeden pár je kolem 900 Kč), tak jsou bezkonkurenčně nejlepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat