pondělí 4. června 2012

2 zprávy


Mám pro vás dvě zprávy:
1) Vypršel mi účet, přes který jsem se dostávala na FB a podobné stránky, takže tam teď nějakou dobu nebudu. Tímto ještě jednou děkuji Dannymu, protože jsem mohla používat jeho účet, který mu předtím zařídil brácha. Bylo to rychlé, jako kdybych se přihlašovala z domova. Odpočívej v pokoji, sloužil jsi dobře…! :-) To mimo jiné znamená, že na blogu budu chvíli komentovat ne v samostatných komentářích, ale v článcích. Ale jen chvilku, nebojte :-).
2) Brouzdala jsem po netu (potom zbytku, který mi funguje :-D) a našla tohle:
Kdyby se pár těch dívek (např. Miss Alaska) objevilo někde na českém večírku, redaktorky bulváru by je jistě označily za oplácané… Jenže ony zvítězily ve svém státě a dostaly se do finále, které proběhlo 3. června. Najděte si třeba tu Alasku, Jessica Kazmierczak, na netu v obrázcích a hned uvidíte, že to není kost a kůže. A nikomu to tam nevadí. Tak proč to vadí u nás? Takhle by byla hned většina holek celkem v normě a byly by považovány za krásné a štíhlé. Já k nim mám stále od pasu dolů daleko, ale i tak je to dobrá zpráva!! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat