pátek 8. června 2012

Cvičební týden


Od 10:00 jsem měla trénink s Du Hui. Hodinu a půl jsem proskákala. Na zbytek mě vzala do posilovny na mučidlo (otáčení horní polovinou těla do stran). Nandala mi nejdříve 40 kg. Přišlo i to nějaké lehké, tak jsem dala 30 opakování. V dalších dvou sériích už jsem byla ráda za 20 opakování a poslední dvě opakování (45 kg) jsem myslela, že nedám ani 15 opakování :-D. V pauzách jsem dělala nácviky na XFJ. Po tréninku jsem nic moc necítila, zato druhý den to bylo něco :-). Du Hui je neskutečná diktátorka. Občas večer za naší kolejí děti nacvičují na soutěž a ona tam má hlavní slovo… a peskuje je neskutečně. No, se mnou je to podobné. Dnes už jsem měla chuť po ní hodit meč nebo cokoliv, co bylo poblíž. Neskutečně mě vytáčela, jak se stále divila, že mi to a to nejde, že to a to ještě nechápu… Pokud si z Číny přivezu něco určitě, tak je to určitě trpělivost. I když někdy je strašně uvolňující se rozčílit a někomu to pořádně nandat… :-D
Taiji přes dvě hodiny – sunová sestava, 2x 56ka a pak jsem s Florencem opakovala yang a wu styl… byla jsem strašně unavená a nohy mě večer taktak donesly na kolej.
Úterý
Po dlouhé rozvaze jsem si udělala úplné volno O:-), minulý týden jsem neodpočívala, tak jsem si to dnes zasloužila :-).
Středa
Du Hui dnes zapomněla, že je středa, a neukázala se :-). Nevadilo to, nějak mám rozbolavělé kyčle a i když jsem zahřátá, tak to není nic moc. Po základních pohybech jsem se skokům vyhnula a trénovala jenom nástupy. Potom jsem si vzala postupně všechny zbraně a pomalu projížděla části sestav, kterým se teď věnuji – to aby se všechny pohyby usadily, šly za sebou plynuleji, abych neměla vokna atd. A myslím, že to splnilo účel, měla jsem z toho velkou radost. Protože mě bolelo tělo, nestála jsem v příliš nízkých postojích a soustředila jsem se na jiné věci. Spocená jsem byla stejně dost. Ve wushu člověk musí mít nejen pružné tělo ale i mysl – být vždy připravený trénink upravit tak, aby mohl cvičit a mělo to přínos. Kyčle jsou uprostřed těla, z pasu vychází většina pohybů… takže není úplně lehké cvičit něco, při čem to nebolí, ale také to jde. Všechno jde… i osmisměrky do trojúhelníku!!! O_o
Na taiji jsem vydržela 3 hodiny. Na 56ku jsem byla moc unavená, tak jsem opakovala všechno ostatní. Na konci ke mně učitel přišel a sám mi začal pomáhat s yi lu, pak jsem se ještě zeptala na pár pohybů z qigongu, jedou si to zacvičila a už bylo 21 hodin.
Čtvrtek
Protože ve středu Du Hui nepřišla, cvičila jsem s ní dnes. A cvičit se mi fakt nechtělo. Každé ráno mi trvá, než se vykopu z postele. Ne proto, že bych byla ospalá, ale protože se probouzím unavená, to je hrozný. Nic mě dnes ani nebolelo, jen se mi prostě nechtělo. Ale vypravila jsem se tam. Strečink jde v poslední době ztuha, takže i první kopy :-). Opět je tu mé neoblíbené počasí – pod mrakem a dusno. Špatně se mi dýchá a potím se jako ježek. Základy jsem přežila celkem dobře, ale u skoků jsem měla namále. Normálně u skoků moc unavená nejsem, ale dnes jsem myslela, že už se tam složím :-D. Měla jsem ale radost, že mě nic nebolí. Trénink není maratón, takže vždy v pauze jsem se vydýchala, vyhecovala a takhle jsem postupovala až ke konci. Musím říct, že tohle byl hodně dobrý trénink. Když jste vyčerpaní, ale i tak se do toho snažíte dávat co nejvíc, ten pocit je prostě skvělý. S Du Hui teď cvičím „jen“ 1,5h ale úplně to stačí… a dnes jsem zaznamenala hned několik pokroků, koukala jsem jako blázen. Na konci to vypadalo, že zapomněla na posilování. Samozřejmě že mě napadlo jí to nepřipomínat :-D. Ale nejsem máslo, tak jsem se připomněla. Řekla, že se mám protáhnout a končíme. Dnes mám dělat „velké posilování“ a zrovna teď na to nevypadám. Takže jsem se před taiji sešla s Ya Qiangem v posilovně, pomohl mi se dřepy. No a jištění bylo fakt potřeba, protože jsem tři týdny nohy necvičila. A teď bylo i 85 kg dost problém. Jednou jsem se dostala ve dřepu níž než jsem měla a už jsem to prostě nevytlačila nahoru, ještě že tam byl :-D. Taiji se pak cvičilo pěkně ztuha, ale s tím jsem počítala. Dorazily k nám tři šanghajské špičky. Jane mi povídala, že jsou tady nejlepší, a mám pocit, že jsem je už někde i viděla. Ale na jména mám špatnou paměť, zvlášť na ta čínská :-D. No, samozřejmě cvičili skvěle. Učitel Xie jim pomáhá s přípravou na soutěž – soutěžní qigong Wu Qin Xi. Dřepy na jedné noze, balancování s jednou nohou nad hlavou…pro ně žádný problém. Jane nemá tak silné nohy, ale na rozdíl od nich to vypadalo víc jako qigong. Po jednom tréninku s učitelem Xie už to tam ale také měli. Taky bych chtěla za jeden trénink takový pokrok :-).
Mám problém s jídlem. Ráno nejsem schopná vstát dřív, takže jdu na trénink bez snídaně. Po tréninku nemám hlad, takže mám dvě možnosti: 1) něco do sebe narvat, i když se mi z toho dělá špatně, 2)nejíst. Včera jsem zkusila první možnost (oblíbená okurka s vajíčkem a trojhránky z tofu), dnes druhou, ale po dvou hodinách jsem dostala hlad, tak jsem si dala chléb se sýrem a meloun, nic jiného tu nemám a jsem líná jít ven. Když mám hlad, chodím na večeři před taiji, to ale znamená jíst už v 16:30 (nevychází to moc dobře, když si dám cca ve 14 hodin oběd a pak bych měla večeři už takhle brzy :-/). Po taiji je samozřejmě hlad. Občas si dám něco menšího (jak jinak než na oleji připravovaného), většinou ale melouna a piji čaj nebo kafíčko, když je nouze :-). Další problém je, že to leze do peněz. Když jsem měla taiji už odpoledne, tak jsem většinu týdne jedla v kantýně a tam mám jedno jídlo za cca 13 Kč. Půlka melouna, kterou sním nadvakrát, vychází na 45 Kč!
Pátek
Dnes jsem měla trochu fofr, takže jsem si před taiji jen dala trochu kopí a zaposilovala. Taiji je v poslední době dost jednotvárné. Cvičíme, fotím, točím ostatní, cvičíme…
Víkend
V sobotu budu zase cvičit s panem Dokonalým. V neděli podle všeho s Aurorou vyrazíme na wushu soutěž, má to být totiž někde v Šanghaji (to ale neznamená, že to bude blízko, minule jsme na soutěž cestovali přes dvě hodiny…). Její trenér tam má také závodit, takže úroveň bude pěkná…

Žádné komentáře:

Okomentovat