úterý 12. června 2012

Balení nadvakrát


Na nástěnce se objevil nový papír. Stojí na něm, že cizinci, kteří se o prázdninách chystají domů, mají si sbalit všechny věci, které na svém pokoji mají a uloží se někde v budově. Pokud tak neuděláme, udělá to za nás „teta“, za ztráty a zničeniny neručí, je to náš problém. Takže jsem je nakonec nevočůrala. Měly jsme totiž se spolubydlící v plánu, že jim řekneme, že já se vracím domů a ona ne. Ve skutečnosti se na nějakou dobu vrací. Takhle by nám zůstal pokoj. Jenže mi došlo, že je tady ještě možnost sestěhovat zbylé studenty do jednoho pokoje, jako se to stalo loni Regisovi (Brazílie). Tak jsme se domluvily, že věci si sbalím já, protože jich mám méně, a pokud dají na léto Nok jinou spolubydlící, budou bydlet v našem pokoji, abychom věděly, co se tady děje a ta špína byla naše a ne cizí :-). Horší ale je, kam dát ty svoje věci, protože cestovní tašku si samozřejmě beru s sebou domů. Dát do do velkých pytlů je řešení, ale v případě, že na to pak budou ve skladu házet další a další věci. Přítel prý najde řešení, tak jsem to zatím z hlavy vypustila… Pan Chu asi potřebuje nové auto… :-D
Takhle se tedy budu balit hned dvakrát: 1) do skladu, 2) domů…

Žádné komentáře:

Okomentovat