středa 29. února 2012

Trable s českou simkou

Není to tady pro mě hned od začátku jedna velká bezstarostná jízda, ale když se opřu o předcházející článek, tak prostě ne každý problém se po kritickém rozebrání pak skutečně jeví jako něco, co by mě mělo týden štvát. Takový přístup je i zdraví velmi prospěšný. Ale je to podobné tomu, kdy se lidé snaží žít velmi zdravě a nakonec zemřou na nějakou ze zhoubných chorob, kterých měli být podle všeho díky svému přístupu ušetřeni. Takže ani mně se nevyhnula zranění a vleklé nemoci. Od včerejška jsem opět nemocná. Ruce mě bolely i při sprchování, žebra na pravé straně při pouhém dotyku, nohy se mi při taiji třásly jako tři dny starému pejskovi a za krkem mi seděl asi slon. Ze začátku jsem nemoc nevnímala, pak mě upozornila na FB Tamča, že na mě asi něco leze, a v tu ránu to bylo jasné – jsem nemocná :-). A nemocní lidé mají spát, jak říká mamča, tak se tomu opět vytrvale věnuji. To by ale moje spolubydlící musela být fakt na smrt nemocná, protože včera usínala kolem jedné ráno, a když jsem po třetí pak přišla ze školy, ještě tvrdě spala :-D. Středu jsem si dala jako volný den = žádné cvičení. Venku je mizerné počasí, to by mi bylo ještě hůř a navíc bych byla zase naštvaná, jak mi to nejde.
Jinak se mi samozřejmě stávají takové blbosti jako všem tady: pračka se rozbije, zrovna když v ní peru a v noci pak musím ždímat všechno mokré prádlo (u nás se pere, zdá se, jen se studenou vodou), neustále se vrací plíseň, moje příběhy s brouky (stará kolej) by vydaly na pár stránek, dnes jsem vytiskla dvakrát jednu práci o 62 stránkách – a to jsem si nechala poradit od slečny vedle, aby se mi to právě nestalo :-D, naštěstí jsem nebyla v Bílém slonu, ale v místní tiskárně, kde je všechno levné. Je toho hodně, ale spíš vám řeknu o tomhle:

Když jsem jela do Henanu, vypnula jsem si český telefon, s tím že ho tam nebudu potřebovat. Když jsem se vrátila, měla jsem po spuštění zadat PIN. Samozřejmě jsem ho zapomněla. PUK jsem nikde nemohla najít. Takže se mi zablokoval telefon, v ČR jsme zapomněli jednou ročně dobít kredit, takže mi číslo zrušili. Rodiče mi koupili novou simku (číslo vám pak dám, až to bude aktuální), slečně za pultem táta říkal, že to bude posílat do Číny, nic neřekla, tak mi ji poslali. Po týdnu dorazila, učinila jsem vše podle návodu (a to dělám výjimečně). Poslední úkol – aktivovat kartu prvním hovorem. Jenže už neřekli, že se ten hovor musí uskutečnit v ČR. Nedá se nic dělat, musím simku poslat zpět do ČR, kde táta zavolá mamce a opět karta poputuje do Číny :-). A proč že mě tohle trápí? Normálně bych české číslo k ničemu nepotřebovala, jenže – online bankovnictví!!! :-D Abych se dostala na svou stránku, musím zadat heslo, oni mi pošlou sms s heslem, které tam naťukám a je to. O novém čísle jsem psala své bankovní poradkyni (ty se mi za ty necelé dva roky vystřídaly, takže si mě tam ještě přehazovaly) a ta mi oznámila, že se musí změnit celý certifikát a z bezpečnostních důvodů u toho musím být osobně nebo k nim vyslat někoho s plnou mocí. Tu mi poslala a zítra musím vstát v 6 h ráno, abych dorazila akorát na český generální konzulát, kde mi to ověří, a stihla to zpět na trénink. Jedna cesta metrem cca 1,5h. To je skoro jako cesta z domova do Prahy na cvičení. Jen to vyjde tedy o DOST levněji :-D. Pak si musím vyšetřit čas zajít na poštu všechno poslat. Ono by bylo super mít čas jenom na studium a trénink, ale v reálném životě to prostě nejde. Vždy se přihodí milion menších či větších blbostí.

2 komentáře:

  1. ohoo, Absurdistan...nektery veci proste nevymyslis ani v nejbujnejsi fantazii:-)tak hlavne at uz se zase citis dobre!

    OdpovědětVymazat
  2. mozna uz je na tu pripominku pozde, ale nestacilo by napsat na operatora v CR, at ti simku zaktivujou rucne? Mozna jde jen o to, ze nekde v systemu operatora je to cislo nastaveno jako neaktivni.

    OdpovědětVymazat