středa 22. února 2012

Technická k blogu

Jsem ráda, že vám všechno dobře funguje. U mě jde také všechno dobře až na jednu věc. Už od rána se nedokážu dostat na samostatný článek, abych mohla reagovat na komentáře. Včera večer s tím problém nebyl, tak ještě počkám do večera, jestli se to neumoudří :-), a pak uvidím. Komentovat určitě nepřestávejte, najdu jinou cestu, jak se k tomu vyjadřovat :-/.

Jinak co se týče přístupnosti tohohle blogu. Přivedla mě k tomu mamka (aspoň myslím, že to byla ona a ne táta, oni jak píšou z jednoho účtu, tak je to občas trochu zamotané :-D) a myslím, že to byl dobrý nápad. Ani mi tak moc nejde o to, aby to bylo strašně tajné. Jednak proto, že lidé jsou kecalové od přírody a všechno si navzájem řeknou. Ale spíš jsem chtěla začít od začátku, někde jinde a dát lidem na výběr, jestli to opravdu chtějí číst. Protože říct že "když se ti to nelíbí, tak to nemusíš číst", nějak nefunguje. Lidé jsou zvědaví a prostě se vždycky podívají, aby věděli, co se děje, aby měli co zasvěceně někde kritizovat. Tím neříkám, že tady se to nebude dít také, ale doufám, že se povede vytvořit přívětivé prostředí, kde budou kritiky míněny výhradně přátelsky ne výsměšně, urážlivě atd., a tak je budu brát, i když tomu třeba forma podle mého nebude odpovídat - pozvala jsem si sem přátele a tak to také beru. Pokud by se něco přihodilo, probereme to jen spolu a nebo pak osobně, až dorazím, tak si dejte pozor! :-P Takže zatím jsem nikoho neodmítla. Navíc mám tady také možnost lidi vykázat, ale to podle mě určitě nebude potřeba.
Co se týče toho textu, co musíte zadávat při příspěvcích, zatím jsem neobjevila, jak vás toho ušetřit, pokud o tom někdo ví, určitě dejte vědět! Zatím vám to usnadní, když napíšete všechno do jednoho komentáře třeba :-)
Chtěla jsem se zeptat, když napíšu článek, přijde vám o tom upozornění? A když jsem včera vložila k prvnímu článku komentář, upozornilo to Čibiho? 

Co že je wushunaicha?

Nic mě nenapadalo, jen moje neřest, na kterou jsem si navykla v Číně - mléčný čaj [najčhá] :-D. Překvapivě si tohle jméno vybral již někdo přede mnou (!!!), čísla se špatně pamatují, budu psát i/hlavně o wushu, tak jsem to skombinovala dohromady.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat