neděle 22. července 2012

Výsledky zkoušek


Už jsem našla výsledky zkoušek ze školy, bodování je v procentech:
-         čínština (93)
-         zdravotní qi-gong (87)
-         tradiční wushu (87)
-         životospráva v tradičních čínských sportech (92)
-         šíření wushu (v Číně a cizině) (80)
-         sanda (88)
-         moderní wushu (90)
-         historie čínského wushu (85)
-         vědecké metody v tradičních čínských sportech (80)
-         úvod do wushu kultury (87)
-         úvod do tradičních čínských sportů (91)
Některé názvy jsem přeložila tak nějak přibližně :-). Při praktických zkouškách jsem měla ten problém, že jsem byla vždy nervózní a v sestavách jsem měla občas vonko. Na druhou stranu při trénincích během roku mě všichni chválili. Teorie byla za eseje a dvě zkoušky v hodině, které jsme s Aurorou mohly psát anglicky. Když vezmu, že spousta spolužáků cvičí odmala, někteří patřili k juniorským profíkům, a stejně mám celkem vysoké hodnocení (kolikrát i vyšší než někteří spolužáci :-D), tak jsem spokojená. Uuufff… :-)

1 komentář:

  1. Ještě mi tam tedy chybí předměty jako "historie novinařiny v Číně a ve světě", "soutěže z ekonomického hlediska", "biochemie" a tak :-)

    OdpovědětVymazat