čtvrtek 26. července 2012

Jak špinavý je váš domov?


Mám strašně moc ráda veliký pracovní stůl s členitějším prostorem, kam se vejde hromada věcí, které mají přesně své místo. Takový mám doma v pokoji a je to opravdu ráj. Taky že jsem hned druhý den po příletu na něm měla hezky roztahané všechny potřebné věci (strouhátko, nůžky, lepidlo, sluchátka, CD, gumy, sešity, papíry na poznámky, sklenici s vodou, žvýkačky, svorky, rozečtené knihy, USBčka…). K tomu samozřejmě šuplíky (na VŠ jsem to měla rozdělené podle jazyků, kterým jsem se učila :-) a další volné poličky (na kalkulačku, nabíječku na baterky, desky…). Strašně mě totiž ničí, když věci nemají své místo, kam by patřily. A také, pokud je dávám vždy jinam, mám problém najít, co potřebuji. V obýváku a na WC mám časopisy z knihovny – přijde mi, že když je ve většině časopisů hodnotná přibližně každá 15. strana (a některé mají třeba jen 25 stránek :-) ), tak se to nevyplatí kupovat.
Nedávno jsem v TV sledovala pořad „Jak čistý je váš dům?“ a myslím, že by se měl spíš jmenovat „Jak špinavý je váš dům?“ Odpověď by dal každý díl stejnou: NEUVĚŘITELNĚ! Opravdu se mi nechce věřit, že je to pravda a někdo dokáže žít nejen v takovém bordelu, ale také v takové špíně. Reklamy i lékaři nás neustále informují o tom, kolik bakterií existuje a odkud na nás mohou útočit… Tak jak to, že tito lidé nejsou nemocní? Nebo ještě „zatím“ nejsou? :-/ Viděl někdo z vás aspoň jeden díl? Je to neskutečné, a to i pro mě, i když nejsem na uklízení moc velký puntičkář. Na koleji jsem uklízela víceméně jen já sama a zvládalo se to dobře. Spíš ujíždím na tom, aby byly věci na svém místě a hezky zarovnané :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat