pátek 13. července 2012

Doma je doma :-)


Přijela jsem domů strávit letní prázdniny, po dvou letech vlastně. Rodiče mi udělali doma Vánoce, které jsem s nimi již dvakrát neslavila. To mě hodně překvapili. Opravdu se vším všudy – veliký vánoční stromeček s dárky pod ním, cukroví, kapřík… :-)
Na začátku jsem odpočívala, obíhávala doktory (mám zase o něco nižší tlak, než mi naměřili minule, zuby mám stále v pořádku, ještě zajdu na oční, na neurologii jsem již byla a poslali mě na rehabilitace se zády…) a hlavně byla doma. Potom už jsem se sešla s prvními přáteli, které jsem doma nechala a začala chodit cvičit – někdy sama, někdy s klukama. A je to moc fajn.
Počasí je samozřejmě teplé – pokud neprší (v Šanghaji je i během deště teplo, v ČR se dost ochladí, i když domorodcům to tak nepřijde :-) ), ale ne tak vlhké, takže to je sice nepříjemné horko, ale zase se nepotím tolik jako v Číně.
Když tady chodíme po ulicích, přijde mi to, jako kdyby tady vypukl hladomor, protože na ulicích nikde nikdo – v porovnání s tím, v čem jsem byla v poslední době :-).
Super je, že nemusím prát a plánovat si oblečení, aby mi nic nescházelo. Občas si ale něco přeperu v ruce. Další skvělá věc je, že lednice je věčně plná, nehladovím, takže se ani nepřejídám a žaludek se mi zlepšil. Rodiče se o mě krásně starají a je nám moc fajn :-).
Byli jsme se podívat po Praze, zašla jsem do Wushucentra, pochodili jsme Plzeň… nic moc se nezměnilo a je to pro mě jako opravdová dovolená :-). Teď jsme na týden na Slovensku u babi s dědou, mám tu i hodně tet a strejdů, bratranců… a strašně moc dobrého jídla, tak jsem si tady dovolila trochu přibrat :-).
Víc určitě řeknou fotky, které jsou na http://kacnupi.rajce.idnes.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat