sobota 12. ledna 2013

Stále cvičím!

Kolem začátku nového roku se mi necvičilo moc dobře, byla jsem strašně unavená. Vlastně nemocná, ale projevovalo se to jen tou únavou. Bylo to krušných asi 14 dní, ale snažila jsem se cvičit více méně každý den. Tento týden je to výrazně lepší. Dlouho jsem se už necítila takhle skvěle. A to je zima, co teprve až se oteplí! :-)
Taiji teď není organizovaně, takže cvičím podle svého. Trochu mě to štve, ale vím, co mám cvičit, tak musím jen vydržet. Do asi 25. února! :-O Ale cvičí se mi líp, protože už nejsem tak strašně zatuhlá. Teď naposledy jsem stála ve vysokém mabu a vydržela jsem o dost delší dobu, než jsem si myslela. Prodýchávala jsem to podle návodu našeho učitele a opravdu to fungovalo. Vůbec jsem se necítila unavená ani mě to nenudilo. Jen se mi nepodařilo nějak příjemně nastavit pravou ruku, která trochu trpí z dennodenního cvičení s mečem. Když jsem pak otevřela oči, cítila jsem se skvěle. Lehká a vyčištěná hlava, fakt paráda!

Jak mi nebylo dobře, tak mi moderna samozřejmě strašně nešla. Stále jsem myslela na to, že to takhle na nic přeci nemůže být stále a vyplatilo se to. Tento týden to jde, a to každý den, jsem fakt neskutečně překvapená! Čtvrtý den jsem už měla hodně namoženou pravou nohu a protahování hodně bolelo. Při kopech pak ale vše šlo dobře a v ničem mě to neomezovalo. Záda se mi zase trošku ozývají. Při záklonech a různém kroužení mám občas takový divný pocit jako kdyby se mi tam něco skříplo, divně se mi dýchá a mám najednou lehčí hlavu. Ale to není vždy, když se mi podaří se uvolnit a provést cvik správně, tak je mi fajn.

Opět jsme se vrátili ke skokům, mám zase skákat každý den. Po týdnu pilování jsem v sobotu už pokaždé skočila bailian 360° do mabu. Měla jsem z toho velikou radost. XFJ jde stále ztuha. Vydržím skákat přes hodinu a nejsem unavená, ale jakmile mám běhat, to je konečná :-D. V technice jsem si už jistější, ale stále nedělám všechno úplně správně. V sobotu ke konci tréninku do tělocvičny dorazil hlavní trenér zdejšího wushu týmu a koukal na nás. Když jsem docvičila svou část a můj trenér ke mně šel, aby mě opravil, s úsměvem zašeptal, že trenér Yang řekl, že necvičím špatně. No kurňa!!! Navíc mi všichni říkají, že jsem zhubla, i když váha ukazuje stále stejně, ale sama cítím, že jsem na tom fyzicky lépe. Jenom si říkám, na jak dlouho… Často se mi výkonnost hodně mění a ne vždy se dá říct proč. Nikdy nevím, jak na tom ten den budu, dokud nezačnu se základními pohyby.
Nejvíc mě ale v poslední době vytočilo, že jsem si zase trochu nalomila meč. Ty nejjednodušší věci mi prostě nejdou. V té chvíli mi už došla trpělivost, řekla jsem že to ten den už dělat nebudu, půjdu si koupit ten nejlevnější meč a vyhazování budu trénovat s tím, když jsem taková madla.

Jo, jak už jsem říkala na FB, vypadá to, že na oficiální wushu soutěže bude povolený jen jeden typ oblečení (najdete ho na FB v albu našeho wushu obchodu). Určitě to má své plus, ale moc se mi to nelíbí. Doufám, že se to bude týkat jen profi soutěží, přeci jen pěkné oblečky k moderně patří. A pokud jsou rozhodčí dobří, tak se ani za ten nejblyštivější oblek technika neschová. Jak to bude v taiji zatím neřekli…

Joel (Švédsko) dal na FB své nové video, tady je odkaz. Samozřejmě, že k tomu můžou být výtky, ale mně se to líbí a těším se na další!



Žádné komentáře:

Okomentovat