čtvrtek 2. srpna 2012

TéVé


V Číně jsem se odnaučila dívat na televizi. Na pokoji ji sice máme a chvíli dokonce i fungovala, ale stejně jsme ji nezapínaly. Spolubydlící se dívá na thajské telenovely na internetu nebo na filmy, které si koupí na DVD. Já se dívám jen na filmy nebo některé seriály – také přes internet.
Úplně jsem zapomněla, jak je to u nás, těšila jsem se totiž, že se budu večer moc koukat na dobré filmy bez dlouhého čekání, protože na koleji je internet horší a horší. Překvapilo mě, že zprávy na Nově končí až ve 20:20. Někdo mi řekl, že si zahrádkáři stěžovali, že nestíhají svoje seriály. To je hned další věc – od 20:00 jsou samé seriály nebo ještě lépe reality show. Všechno velice kvalitní a hutná zábava. Pokud už dávají nějaký dobrý film nebo film, který jsem ještě neviděla, tak dříve jak ve 21:30 to není. Ano, mám prázdniny, ale ráno vstávám na rehabilitace. Navíc prázdniny mají jen děti, většina normálních lidí dál chodí do práce s výjimkou třeba 14 dní, kdy si vezmou dovolenou. Můj oblíbený seriál Moonlighting (Měsíční svit s Bruce Willisem) začíná v 00:05. Není tam nic, co by děti už neviděly a je to sranda. Na rozdíl od hodně pořadů, které běží od 20:00. Prázdninový provoz mi přijde jako velký nesmysl. Zato mě potěšilo, že Přátelé běží stále (asi i v kuse) už aspoň 5 let :-D, sice je to odpoledne, kdy chodím cvičit, ale dvakrát jsem je stihla.
S pořady o vaření se doslova roztrhl pytel. Vaříme s Italem, s Richardem, s celebritami i neznámými lidmi. Kde se stále berou ty „nové“ recepty, ty jo. Babička dokáže o vaření mluvit celé hodiny, takže chápu, že to lidi ještě neomrzelo. Čeho je strašně moc, jsou kriminální seriály. Za čtvrtek (dnes) jsem jich večer (po 20:00) napočítala celkem 13, a to na 7 kanálech. Kam tvůrci chodí na nápady, aby se to neopakovalo a lidi to stále zajímalo? Pár jsem jich viděla, když jsem nemohla spát. Nejraději mám Sběratele kostí, ostatní mi přijdou hodně na stejné brdo a nevyznám s v nich. Ale každý má jiný vkus.
Dopoledne běží staré známé seriály (Xena, Pobřežní hlídka, Komisař Rex, Kutil Tim, MASH…), prostě žádná změna :-D, ještě chybí To je vražda napsala :-). Když na to někdy přepnu, tak to vyvolá trochu nostalgie. Když jsem byla menší, s bráchou jsme koukali na Pobřežní hlídku, a čím víc se běhalo v plavkách po pláži, tím samozřejmě lépe :-D. Kdy nás asi všechny převálcují s Beverly Hills 90210…
Dostávají mě upoutávky na filmy. Hlavně na ty zaručené megafilmy, které jsou již třeba 7 let staré a všichni jsme je viděli už alespoň dvakrát. Na druhou stranu na sérii Rockyho jsem se ráda podívala. Na 4. díl s Rusem se jim povedla i upoutávka. Upoutávky a hudba k nim na Prima Cool jsou občas vtipné.
Že je mezi filmy strašně moc reklam, je fakt. Nejlepší reklama je deset minut před koncem, zvlášť když už je 00:20 a vám se chce strašně spát. V jiných zemích to asi ale o hodně jiné nebude. Některé televize dokonce mezi filmy zvládnou vložit rychlé zprávy a podobně. Pokud ve filmu reklamy nejsou, lidé jsou nespokojení, že nemají čas na čůrání/cigaretu a kdo ví co ještě nutně potřebují udělat…
Určitě je toho daleko víc, jen mě to teď tak napadlo…

Žádné komentáře:

Okomentovat