sobota 1. března 2014

Posilovna

S cvičením začínám pomaličku, protože jsem od minulého podzimu tomu moc nedala. Byla jsem v jednom kuse nemocná. V Gansu mi namíchali čínské byliny na zlepšení imunity a musím to zaklepat, zatím to asi funguje – ještě jsem nebyla nemocná. Co ale nezafungovalo podle představ byla akupunktura, která mi tentokrát nějak nesedla nebo kdo ví, čím to je. V posledním roce žádné zranění, ale rozbolel mě kotník tak, že někdy se mi špatně i chodí. Natož samozřejmě cvičí. Mám na to různé léky a spreje, k tomu jsem začala zase kotník tejpovat a musím říct, že to pomáhá.
S Robertem zase chodíme pravidelně do posilovny – každý den 2 hodinky. Máme to rozdělené tak, že za 6 dní uděláme celé tělo. Hodně mě překvapilo, že po jediném týdnu jsem hodně zesílila – na biceps, triceps a ramena mám 5 kg víc, nohy zvládnou od 10-20 kg v závislosti na cviku. I když nejsem ještě zpátky na svém původním maximu, už takhle na nohy dávám víc než většina Číňanů, kteří si po mně musí pak sundávat kotouče :-D. Minulý rok jsem na dřepy měla maximum 100kg. Teď mi můj „trenér“ vysvětlil jak si cvičení nastavit tak, aby to fungovalo a posouvalo se to dál, prý: „Neexistuje maximum, člověk si to může dál a dál posouvat a to je na tom to krásné“. :-D Samozřejmě nepotřebuji, aby ze mě byl Rambo :-), ale jak jsem dlouho necvičila, cítím, že mi posilování hodně pomáhá a jsem si ve vlastním těle zase o něco jistější. Kdybych třeba necvičila na záda, tak by mě bolela daleko víc než teď.
Největší atrakcí je v posilovně samozřejmě Robert, kterého si fotí a častokrát na něj zírají s otevřenou pusou :-D. Minulý týden jsme cvičili nohy s Joelem (Švédsko) a ten nám vyprávěl, jak dostal nabídku na hlavní roli v jednom filmu. Jenže producent byl gay. A chtěl za to protislužbu – aby ho Joel potěšil, „jestli víš, jak to myslím“. No a už má tu roli někdo jiný… :-D S Robertem se cvičí dobře, protože umí pomáhat, a to není taková samozřejmost. Navíc umí všechno dobře vysvětlit a nesměje se mi, když něco nevím – prostě to vysvětlení přizpůsobí tak, abychom se dostali na stejnou vlnu. Začali jsme spolupracovat i na Taiji, protože máme teď podobný směr. Co mě těší ze všeho nejvíc, že děláme víc tuishou, tak mám konečně možnost si všechno pořádně vyzkoušet, protože mi nic nedá zadarmo.


Žádné komentáře:

Okomentovat