pátek 8. února 2013

Přeorganizováno :-)

Všechno má nějaký důvod. Někdy je tím důvodem ale to,
že jsi  hloupej a děláš špatná rozhodnutí.

Tak nějak jsem zapomněla, že jsem z určité části také slečna a že existují i jiné věci než jen cvičení, jídlo a spaní. A nic nedělání. Jsem tady už profláklá, takže není koho oslňovat. To jen v září, jak dorazí noví studenti – to jsou zase všichni zvědaví, kdo že jsem, co tady dělám a podobně. A zbytek se chlubí, že už to ví, že se mě už ptali. Takhle aspoň nikdy nezapomenu základy z čínštiny :-). Hlavně v zimě je strašně jednoduché na spoustu věcí kašlat – všechno zakryje bunda, čepice a šála. Do pračky jsem v posledních měsících házela jen cvičební oblečení, kolikrát jsem celý týden ani nic jiného na sobě neměla. Jak jsem byla asociální předtím, tak se to jenom zhoršilo. A divila jsem se, jak to že se mi nechce nic dělat, jak to že nestuduji, nepíšu, nečtu… několik měsíců mě prostě nic nebaví a jen bych koukala na filmy. Pouštím si je i jako kulisu k učení, abych aspoň někoho slyšela. Nejsem naprosto izolovaná, naopak v poslední době trávím hodně času s Robertem a pár dalšími lidmi. Jenže ono to chce občas změnit i prostřední a činnost. To jsem poznala ve středu, když jsme po tréninku vyrazili s Robertem a Levim do centra na obrovský americký hamburger a mléčný koktejl. Po návratu jsem se cítila hodně uvolněně a nebyl problém projet hned několik lekcí čínštiny v kuse. Kluci mi také říkali, že rozhodně musím chodit víc ven… :-) Brazilec Regis mi zase diplomaticky sdělil, že jeho pokoj vypadá organizovaněji. Tak jsem si tedy uklidila a trošku to „zorganizovala“. Naopak mě potěšil, když mi hádal 21 maximálně 22 let, protože se tady cítím hodně staře. Stejně tak jsem zatočila s tou „bezpohlavností“, ve které jsem dlouho žila. Začala jsem se o sebe trochu víc starat, a to i když nikam nejdu. Člověk se neobléká hezky jen kvůli ostatním, hlavně se musí sám cítit příjemně. Když jsem vyměnila „domácí“ oblečení za takové, které mi i sluší, volně sepnula vlasy, navoněla se svým oblíbeným parfémem… tak mně samotné prostě bylo fajn a všechno vypadalo veselejší. Za poslední rok jsem se vnitřně sice změnila mnohým k nepoznání (tím dobrým směrem :-P), ale moje fyzická schránka hodně chřadla. Na jednu stranu se mi dařilo ve cvičení a i to je na mě trošku vidět, ale zbytek byla katastrofa. Přišla jsem na to hodně dlouho, ale lepší pozdě než-li později :-).

2 komentáře:

  1. ,Kdybys mě poslouchala, kolikrát,jsem Ti radil, aby jsi nezapomínala žít. Život není jen disciplína a dryl, ale i hezky se obléct, vyrazi ven, hoci jen na ten hnusný obrovský americký hamburgr (mňam, toje tak strašne chutněne chutné)

    OdpovědětVymazat
  2. whoaaaa!:D palec nahoru!!! (nemam k dispozici piktogram)

    OdpovědětVymazat