středa 27. února 2013

V posilce


 Robertovi rozumím mu všechno, ale třeba s Debrou a Anou mám potíže, naštěstí nejsem jediná, tak se tím netrápím. Je to hodně o zvyku.
V posilovně je Robot (tak mu říkají někteří Číňané, protože neumí vyslovit jeho jméno… ale ono to i sedí… :-) ) pro mnoho lidí za boha, protože nikdo prostě nezvedne víc než on. I když se stále chvástá, že doma v USA zvedal daleko víc. Někteří učitelé si ho i zvali, aby vedl hodiny posilování pro jejich studenty. Trénovat ostatní, to je vlastně jeho profese. Je to chodící encyklopedie, a když náhodou něco neví, tak prostě řekne, že neví. U všech cviků jsem samozřejmě o dost slabší než on, takže musíme stále přehazovat závaží, když se střídáme :-). Jen vnitřní stranu stehen máme skoro stejně silnou. Nové cviky mi ukáže a trpělivě vysvětlí. A neustále na mě dohlíží, jestli to dělám správně. A dopomáhá mi. Říká, že kdybych zvedala jen to, na co sama stačím, tak bych moc nezesílila. Navíc, když mi trochu pomůže to zvednout a pak to sama pomalu pouštím, tak prý zesílím rychleji. Ale třesu se při tom jako tři dny starý pes. Před prázdninami si koupil permici do blízké posilovny, protože ta naše má divné otevírací hodiny a málo železa. Ale stejně chodíme spolu do naší, protože prostě ve dvou se to líp táhne… a to doslova :-). Většinou všechno zvedne sám, jen občas se stalo, že jsem musela drobet pomoct… no a představte si, že mám pomáhat s něčím, co v životě neuzvednu :-D. Dostala jsem už i instruktáž, kdyby to na něj spadlo, co mám dělat :-). Sám prý byl hodně malý a hubený, když byl mladší – běhal dlouhé tratě. Takže jeho tělo je důkazem, že fakt ví, co dělá. Dnes ho učitel oslovil i kvůli soutěži v kulturistice, která bude v červnu. I proto ten běh – oba se potřebujeme zbavit tuku. K tomu mu pomáhám s taiji, takže se dobře doplňujeme!

Žádné komentáře:

Okomentovat